مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 16:372020-01-15اجتماعي

موکب های اربعین خوزستان در تدارک عزیمت به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان


محمدتقی چهارمحالی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در چند روز گذشته مقدار زیادی آب معدنی ، آرد ، برنج ، دارو ، پوشاک ، تعدادی پمپ آب ، پتو ، چادر ، مواد شوینده و برخی اقلام مورد نیاز خوراکی ساکنان مناطق سیل زده جنوب شرق کشور توسط موکب های اربعین خوزستان جمعآوری شده است.

وی گفت: کاروان کمک های مردمی موکب های اربعین خوزستان به همراه نیروهای مورد نیاز و وسایل پخت وپز در چند روز آینده به منطقه چابهار عزیمت خواهد کرد.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به امکانات مناسب موکب های مردمی برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان افزود:موکب های اربعین مردمی هستند و تاکنون در مناطق زلزله زده کرمانشاه و سیل زده خوزستان منشا خدمت زیادی بوده اند.

در سال های اخیرموکب های اربعین به دلیل ماهیت مردمی بودن و برخورداری از امکانات امدادی و پخت و پز به نقطه ثقل خدمت رسانی به مناطق آسیب دیده از حوادث طبیعی کشور تبدیل شده اند.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز از برنامه ریزی و ایجاد آمادگی تعدادی از دستگاه های اجرایی این استان برای مشارکت در امدادرسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان خبر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های اربعین خوزستان در تدارک عزیمت به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان

موکب های اربعین خوزستان در تدارک عزیمت به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان