مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 12:102020-01-15ورزشي

تکرار اتفاق تلخ 44 ساله تیم فوتبال امید/ قفل و زنجیر بر درِ المپیک!


تیم فوتبال امید ایران در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی رقابت های انتخابی المپیک مقابل چین پیروز شد اما با تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان از صعود به مرحله بعد و در نهایت المپیک بازماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال امید ایران در آخرین دیدار از رقابت های مرحله گروهی انتخابی المپیک 2020 توکیو امروز چهارشنبه به مصاف چین رفت که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

امید نورافکن (87 - پنالتی) برای تیم امید گلزنی کرد اما این برد برای تیم ایران کارساز نبود و تیم ازبکستان با تفاضل گل بهتر نسبت به ایران به همراه کره جنوبی از گروه سوم صعود کرد.

ازبکستان با وجود شکست یک به 2 در دیدار امروز برابر کره جنوبی راهی مرحله بعد شد.

حمید استیلی تیم امید را در بازی امروز با ترکیب حبیب فرعباسی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، متین کریم زاده، شاهین طاهرخانی، رضا دهقانی، مهدی مهدی خانی، امید نورافکن، جعفر سلمانی (مهدی قائدی)، علی شجاعی (72 - امیرحسین حسین زاده) و اللهیار صیادمنش (64 - رضا جبیره) به زمین فرستاد.

این مسابقه که از ساعت 13:45 به وقت تهران (به میزبانی تایلند) آغاز شد، شاگردان حمید استیلی در نیمه نخست کاملا نسبت به حریف برتر بودند و فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار اتفاق تلخ 44 ساله تیم فوتبال امید/ قفل و زنجیر بر درِ المپیک!

تکرار اتفاق تلخ 44 ساله تیم فوتبال امید/ قفل و زنجیر بر درِ المپیک!