مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 10:572020-01-15اجتماعي

40 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور وجود دارد


ناصر قفلی روز چهارشنبه در نشست خیرین مدرسه ساز مازندران در آمل افزود : دغدغه اصلی جامعه خیرین کشور پروژه های نیمه تمام است که بخشی از آن باید با تسهیلات بخش دولتی تامین شود.

وی گفت: خوشبختانه در سال های اخیر دولت همراهی خوبی با خیرین داشته است که نه تنها منجر به ورود بیشتر خیرین شده است ، بلکه به پروژه های مدرسه سازی نیز سرعت خوبی بخشید.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور افزود: با توجه به نگاه جدی دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی و با عنایت به اعتبارات در نظر گرفته شده امید داریم تمام مدارس خیرساز در کمترین زمان تکمیل شوند.

قفلی گفت : به دولت پیشنهاد کردیم مبلغ پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات به خیرین اختصاص یابد تا تعهداتشان به طور کامل انجام شود و آمادگی داریم حتی مبلغ این تسهیلات افزایش یابد.

سهم بری مازندران از اعتبار نوسازی مدارس به آورده خیرین گره خورد مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس مازندران هم در این نشست با اشاره به اینکه اعتبارات ملی سال آینده بر اساس عملکرد خواهد بود، گفت: سهم بری همه استان ها از اعتبارات نوسازی مشررط به شرایط و میزان مشارکت خیرین شده است.

قربانعلی شیرزاد افزود : بنا بر لایحه بودجه سال 99 میزان اعتبارت نوسازی مدارس کشور حدود 25 هزار میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته رشد 2 و نیم برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور وجود دارد

40 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور وجود دارد