مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 10:552020-01-15سياسي

اضافه شدن 37 کانون مساجد جدید در زنجان


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان گفت: تا پایان امسال 37 کانون فرهنگی هنری مساجد جدید در سطح استان تأسیس می شود.

- ایسنا/زنجان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان گفت: تا پایان امسال 37 کانون فرهنگی هنری مساجد جدید در سطح استان تأسیس می شود.

حجت الاسلام نقی یارمحمدی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در رابطه با تهاجم فرهنگی، سال گذشته اساسنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و برنامه ها در قالب سند تحول انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تا امروز 9759 نفر در سایت بچه های مسجد ثبت نام کردند، عنوان کرد: در سطح استان 375 کانون فرهنگی هنری مساجد فعال است و تا پایان امسال 37 کانون جدید در جوار مساجد سطح استان تاسیس می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه 60 درصد کانون ها در روستاها و 40 درصد در شهرهای استان فعال هستند، یادآور شد: مجوز تاسیس کانون در روستاهای بالای 1000 نفر جمعیت صادر می شود.

این مسئول به طرح ملی فهما اشاره کرد و گفت: این طرح بستری برای رقابت سالم بین کانون های مساجد ایجاد می کند و آشنایی بچه های مسجد با فعالیت دیگر کانون ها و ایجاد یک شبکه ملی مساجد از دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 37 کانون مساجد جدید در زنجان

اضافه شدن 37 کانون مساجد جدید در زنجان