مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 10:552020-01-15اقتصادي

تأثیر امواج آنتن های مخابراتی بر سرطان ثابت نشده است


نقش امواج آنتن های مخابراتی تاکنون بر تغییر سلولی، سرطان و زایمان زودرس به اثبات نرسیده است و نتایج اثرات استفاده از تکنولوژی 30 سال بعد مشخص می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناهید خداکرمی امروز در نشست بررسی وضعیت دکل های مخابراتی در سطح شهر تهران و ابهامات پیش رو و لزوم ساماندهی این دکل ها تأکید کرد و گفت: وضعیت نصب دکل ها از نظر راهداری مناسب نیست و بسیاری از دکل ها که مربوط به قبل می شود، بدون مجوز توسط اپراتورها نصب شده که باید برای آن سازوکاری در نظر گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه نصب آنتن های مخابراتی از نظر زیباسازی و استحکام در بسیاری از موارد با استانداردهای مورد نظر شورای شهر مطابقت ندارد، تصریح کرد: اخیرا پرونده هایی داریم که نشان می دهد بسیاری از آنتن های موبایل و ارتباطات ثابت در سطح شهر تهران اصلاً به ما گزارش نشده و اپراتورها بدون اطلاع شورای شهر و کارگروه ساماندهی دکل ها در شرکت ارتباط مشترک شهر نسبت به نصب دکل ها در مکان هایی اقدام کردند که دسترسی به آنها میسر نیست.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه در اماکن، آنتن ها از معیارهای مدنظر فاصله دارند، گفت: علیرغم اینکه استانداردهای تشعشع برای این آنتن ها در نظر گرفته شده است، اما به دلیل آنکه ذهن شهروندان را از لحاظ روانی درگیر می کنند، ما نباید به خیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر امواج آنتن های مخابراتی بر سرطان ثابت نشده است

تأثیر امواج آنتن های مخابراتی بر سرطان ثابت نشده است