مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 10:502020-01-15سياسي

مدرسه با نشاط حال مردم را خوب می کند/فقر خلاقیت در نظام اداری و آموزشی


استاندار سمنان با اشاره به اهمیت سیستم آموزشی و آموزش و پرورش در کشور معتقد است که نشاط و سرزندگی در مدارس می تواند به بهترشدن حال مردم و ارتقاء و تعمیق نشاط در دیگر نهادهای اجتماعی و از جمله نهادهای خانواده و جامعه شود.

- "مدرسه با نشاط" حال مردم را خوب می کند/فقر خلاقیت در نظام اداری و آموزشی ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به اهمیت سیستم آموزشی و آموزش و پرورش در کشور معتقد است که نشاط و سرزندگی در مدارس می تواند به بهترشدن حال مردم و ارتقاء و تعمیق "نشاط" در دیگر نهادهای اجتماعی و از جمله نهادهای خانواده و جامعه شود.

علیرضا آشناگر در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی استان که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس نهضت سوادآموزی کشور برگزار شد اظهار کرد: بی تردید آینده کشور و توسعه همه جانبه آن مرهون تلاش امروز معلمان است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا-استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان با ابراز رضایت از وضعیت سواد در استان سمنان گفت: شاخص بالای سواد در استان سمنان مرهون تلاش گسترده مجموعه آموزش و پرورش استان، پیگیری معلمان و کارکنان این استان و مساعدت رسانه ها در این زمینه است.

استاندار سمنان با اعلام آمادگی در تامین و پرداخت 30 درصد از اعتبارات شتاب بخشی سواد آموزی در دو شهرستان میامی و آرادان طی سه سال پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه با نشاط حال مردم را خوب می کند/فقر خلاقیت در نظام اداری و آموزشی

مدرسه با نشاط حال مردم را خوب می کند/فقر خلاقیت در نظام اداری و آموزشی