مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 10:252020-01-15پزشكي

سقط جنین ارتباطی به دکل موبایل ندارد/ افزایش حجم آلاینده ها در منازل با وای فای


مسئول بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت گفت: بر اساس بررسی های علمی انجام شده تاکنون موضوع سقط جنین و ارتباط آن با دکل های مخابراتی ثابت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی گورانی در نشست بررسی وضعیت دکل های مخابراتی در سطح شهر تهران و ابهامات پیش رو که صبح امروز برگزار شد با اشاره به آمارهای سازمان جهانی بهداشت گفت: میزان انرژی که از آنتن های موبایل و در محدوده این آنتن ها ساطع می شود در کشور ما به نصف استانداردهای جهانی نیز نمی رسد و مشکلی که مردم در این پدیده با آن رو به رو هستند بیشتر جنبه های روانی دارد.

وی با بیان اینکه مردم نمی دانند محل زندگی شان به دلیل حجم آلاینده ها از انواع وای فای و بیسیم آلوده ترین بخش از زندگی شان است، گفت: با وجود اینکه به دلیل داشتن موبایل و دستگاه های وای فای در معرض این آلاینده ها هستیم اما بیشتر تمرکز و حساسیت بر روی دکل های موبایل است که انرژی آنها به نصفی از حد استاندارد هم نمی رسد.

گورانی با بیان اینکه در زمینه مضرات دکل های موبایل بیشتر از واقعیت های فیزیکی به آن پرداخته می شود، گفت: بسیاری از مردم سقط جنین را به مجاورت با دکل های موبایل ربط می دهند که بر مبنای آمارهای سازمان بهداشت جهانی این موضوع هیچ ربطی به هم ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقط جنین ارتباطی به دکل موبایل ندارد/ افزایش حجم آلاینده ها در منازل با وای فای

سقط جنین ارتباطی به دکل موبایل ندارد/ افزایش حجم آلاینده ها در منازل با وای فای