مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 10:152020-01-15پزشكي

ارائه خدمات رایگان در مراکز جامع سلامت استان


معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: 14 تا 30 دی ماه در مراکز جامع سلامت استان خدمات مراقبتی رایگان انجام میشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز البرز؛ دکتر تیزویر معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بسیج ملی تغذیه هر ساله از چهاردهم تا سی ام دی ماه برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح سعی میکنیم با اقداماتی که در مدارس و آموزش و آگاهی رسانی به مردم در مصرف نمک و مواد قندی انجام خواهد شد مصرف این مواد را کاهش دهیم.

وی گفت: در حوزه بیماریهای غیر واگیر مثل فشارخون و انواع سرطان نیز به صورت رایگان در تمام مراکز خدمات جامع سلامت یکسری از مراقبتها برای افراد انجام خواهد شد و اگر نیاز به خدمات پیشرفته تری وجود داشته باشد آنها را معرفی خواهیم کرد.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: پیشنهاد ما به مردم جایگزین کردن گوشت قرمز با گوشت سفید مثل گوشت ماهی و گوشت مرغ و همینطور تخم مرغ و حبوبات است.

تیزویر با توجه به کنترل کیفیت مواد غذایی در استان گفت: به شدت مواد غذایی تحت کنترل هستند و بسیاری از کارخانجات ما در وضعیت بسیار مطلوب در سطح کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان در مراکز جامع سلامت استان

ارائه خدمات رایگان در مراکز جامع سلامت استان