مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 10:052020-01-15سياسي

بازدید رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور از مناطق سیل زده چابهار


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز از مناطق سیل زده چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ی مرکز سیستان و بلوچستان ، سردار غلامرضا سلیمانی خسارات سیل در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان را در بخش های مختلف سنگین بیان کرد و گفت: خسارت زیادی به بخش کشاورزی وارد شده و پایه اقتصاد خانواده ها و معیشت آنان بر فعالیت های کشاورزی است.

وی افزود: خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع گروه های جهادی، سپاه شهرستان ها و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج به مردم پیش از سیلاب ها، از تلفات جانی پیشگیری شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه 3500 نفر در قالب گروه های جهادی در منطقه فعال هستند، افزود: هم اکنون 10 تیم پزشکی در منطقه حضور دارند و یک بیمارستان صحرایی با اعزام نیروهای لازم از تهران در منطقه مستقر خواهد شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: روزانه 10 هزار پرس غذا به همت مردم منطقه و با پشتیبانی سپاه استان و شهرستان چابهار طبخ و بین مردم توزیع می شود که با ورود تجهیزات آشپزخانه ای از 2 استان دیگر، 30 هزار پرس به این تعداد اضافه خواهد شد.

سردار سلیمانی گفت: در حال حاضر مهمترین مسئله، قطع ارتباط حدود 300 روستا است و هم اکنون قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بالگرد به همه روستاها امدادرسانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور از مناطق سیل زده چابهار

بازدید رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور از مناطق سیل زده چابهار