مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 10:052020-01-15پزشكي

پذیرش و درمان هزار معتاد در کمپ اجباری قمرود


سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم گفت: از ابتدای سال 98 تا اول دی ماه در کمپ اجباری ماده 16 قمرود استان قم حدود هزار نفر بیمار معتاد پذیرش و درمان شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بهزیستی استان قم، صادق سلمانیان اظهار داشت: مراکز اجباری ماده 16 طبق قانون محل پذیرش و درمان معتادین متجاهر است و به عبارت دیگر درصورتی که فرد معتاد با وجود بستر مناسب برای درمان اعم از مراکز سرپایی یا مراکز درمان اقامتی میان مدت ماده 15 حاضر نشد برای ترک اقدام کند، متجاهر شناخته شده و در چنین شرایطی ناگزیر باید او را به مراکز درمان اجباری ارجاع داد.

وی با اشاره به فعالیت کمپ ماده 16 قمرود و پذیرش و درمان بیماران معتاد تحت نظارت اداره کل بهزیستی خاطرنشان کرد: در 9 ماهه گذشته از سال 98 در این کمپ حدود هزار نفر بیمار معتاد پذیرش و درمان شده اند و در کنار فعالیت این کمپ حدود 1157 نفر بیمار معتاد نیز طبق تبصره 2 ماده 16 در سایر کمپ های استان قم خدمات بستری و درمان را اخذ نموده اند.

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی قم با اشاره به دلایل راه اندازی مراکز ماده 16 افزود: بیماران ارجاع شده به این مراکز که تحت نظارت بهزیستی فعالیت می نماید، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر به مراکز و مجتمع های قضایی استان ارجاع و سپس با اخذ کیت های تشخیصی اعتیاد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش و درمان هزار معتاد در کمپ اجباری قمرود

پذیرش و درمان هزار معتاد در کمپ اجباری قمرود