مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 09:552020-01-15بين الملل

«پرو» چند گردشگر خاطی را دیپورت می کند


مقامات «پرو» اعلام کردند پنج گردشگر را که عامدانه به بناهای تاریخی «ماچو پیچو» - قلعه باستانی «اینکاها»  و یکی از شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری  آمریکای جنوبی – آسیب وارد کردند، - مقامات پرو اعلام کردند پنج گردشگر را که عامدانه به بناهای تاریخی ماچو پیچو - قلعه باستانی اینکاها  و یکی از شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری  آمریکای جنوبی – آسیب وارد کردند، دیپورت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، مقامات کشور پرو روز سه شنبه اعلام کردند گردشگرهایی از کشورهای شیلی، برزیل، فرانسه به طور پنهانی وارد ویرانه های ماچو پیچو شدند، باعث سقوط تخته سنگی از معبد خورشید این مجموعه تاریخی شدند و به آن آسیب رساندند.

قرار است یکی از گردشگران آرژانتینی که به عنوان یکی از عاملان اصلی این تخریب شناخته شده است همچنان در پرو بماند تا در برابر جرائم آسیب رساندن به میراث فرهنگی پرو پاسخ گو باشد.

این بنای سنگی رازآلود چند صد ساله، مدت هاست که حیرت گردشگران را برانگیخته است، اما اخیرا با بحران آسیب های جدی توسط گردشگران مواجه شده است.

چندی پیش نیز طرح ساخت و ساز چندین میلیارد دلاری یک فرودگاه که به منظور کوتاه کردن زمان مسافرت گردشگران عازم به این منطقه ارائه شده است،انتقادات بسیاری را به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پرو» چند گردشگر خاطی را دیپورت می کند

«پرو» چند گردشگر خاطی را دیپورت می کند