مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 09:502020-01-15سياسي

توزیع کامل حکمت کارت ایثارگران در سراسر کشور تا دهه مبارک فجر


مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: تمامی حکمت کارت های متعلق به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سراسر کشور تا دهه مبارک فجر توزیع می شود.

- مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: تمامی حکمت کارت های متعلق به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سراسر کشور تا دهه مبارک فجر توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود تبریزی با اعلام این خبر گفت: بر اساس قرارداد فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تاکنون 121 هزار حکمت کارت چاپ و به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر نیز 62 هزار حکمت کارت تعدادی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان چاپ شده و در اختیار بنیاد قرارگرفته است و هم اکنون در حال تحویل این کارت ها به جامعه مشمول هستیم.

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد در پایان خاطرنشان کرد: مقرر است تا پایان دی ماه مابقی کارت های مشمولین این طرح توسط وزارت دفاع چاپ و در اختیار بنیاد قرار گیرد و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام مبارک دهه فجر به ایثارگران واجد شرایط (همه ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق دریافت می کنند) تحویل داده می شود و به محض تحویل کامل کارت ها، زمان و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کامل حکمت کارت ایثارگران در سراسر کشور تا دهه مبارک فجر

توزیع کامل حکمت کارت ایثارگران در سراسر کشور تا دهه مبارک فجر