مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 09:352020-01-15اقتصادي

افزایش 36 درصدی درآمد گمرکات استان اصفهان


طی9 ماهه سال 98 ، دو هزار و 792 میلیارد ریال در آمد گمرکات استان اصفهان بوده که در مقایسه مدت مشابه سال قبل بیش از 36 درصد افزایش داشته است.

- رسول کوهستانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه ایران از موسسان سازمان جهانی گمرک بود و شورای همکاری گمرکی در سال 1994 تصمیم گرفت 26 ژانویه هرسال (6 بهمن) را به عنوان روز جهانی گمرک نامگذاری کند، اظهار داشت: گمرک با استقرار سامانه جامع گمرک و پنجره واحد تجارت فرامرزی و ارائه بسته حمایت از رونق تولید و صادرات (واحدهای تولیدی، فعالان مجاز اقتصادی) در انجام وظایف و ماموریت های خود با دو الزام متضاد اعمال کنترل ها، محدودیت ها و ممنوعیت های قانونی و ایجاد تسهیلات قانونی و تسریع درترخیص کالا را مدیریت کند.

وی افزود: الزام گمرک به اعمال همزمان دو وظیفه متضاد مذکور موجب شده تا همواره این سازمان از جانب طیف های مختلف خدمت گیرندگان (ذینفعان) تحت فشار و انتقاد قرار گیرد.

رتبه پنجم اصفهان در صادرات کشور مدیرکل گمرکات استان اصفهان با بیان اینکه طی 9 ماهه امسال صادرات استان اصفهان با سهم 5 درصدی در صادرات غیرنفتی کشور و کسب رتبه پنجم کشور، و با صادرات یک هزار و 126 قلم کالا به 91 کشور جهان بالغ بر 5 میلیون و 549 هزار تن به ارزش 2 میلیارد و 5 میلیون دلار نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش 15 درصد و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 36 درصدی درآمد گمرکات استان اصفهان

افزایش 36 درصدی درآمد گمرکات استان اصفهان