مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 08:402020-01-15سياسي

563 مسجد کرمانشاه به سامانه فهما متصل شدند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: 563 مسجد دارای کانون فرهنگی هنری استان به سامانه فهما متصل شده اند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: 563 مسجد دارای کانون فرهنگی هنری استان به سامانه فهما متصل شده اند.

حجت الاسلام افشین کلات پور در نشست خبری رویداد ملی فهما که امروز(25 دی) برگزار شد، با اشاره به آغاز طرح ملی فهما( فرهنگی هنری مساجد ایران) از امسال، اظهارکرد: در این طرح که از پاییز امسال فعالیت آن در کشور اجرایی شد، تمامی 25 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد کشور به سامانه ای تحت عنوان فهما متصل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلات پور افزود: در این سامانه برنامه هایی از سوی ستاد مرکزی کانون های فرهنگی هنری مساجد برای اجرا به استان ها ابلاغ می شود و ما نیز در استان پس از بومی سازی و منطبق سازی این برنامه ها با فرهنگ و آداب و رسوم مردم استان، آن را از طریق سامانه برای همه کانون های استان می ‎فرستیم تا اجرا کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کرمانشاه اضافه کرد: همچنین در این سامانه بستری فراهم شده تا کانون هایی که برنامه ها و ایده هایی درحوزه های مختلف دارند را برای اجرا و معرفی در این سامانه ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

563 مسجد کرمانشاه به سامانه فهما متصل شدند

563 مسجد کرمانشاه به سامانه فهما متصل شدند