مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 08:152020-01-15بين الملل

افشاگری مجتهد از شخصیت و حکومت ضد دینی بن سلمان در عربستان


افشاگر معروف عربستانی در رشته توییت هایی به بیان شخصیت وحکومت ضد دینی ملک سلمان و فرزندش ولی عهد سعودی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، افشاگر معروف عربستانی روز سه شنبه  در یک سری توییت، اطلاعاتی جنجالی درباره محمد بن سلمان ولی عهد سعودی و دیدگاه وی درباره دین ، اخلاق ، مردم ، پول و قدرت فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه فرامنطقه ای القدس العربی ، مجتهد گفت که اطلاعاتش یک نتیجه گیری یا تجزیه و تحلیل غیرمستقیم نیست، بلکه حقایقی مبتنی بر اخبار به بیرون درز کرده، مشاهدات و اطلاعاتی است که مستقیماً از دایره خود بن سلمان و دایره فعلی و قبلی پدرش سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی دریافت کرده است.

مجتهد نوشت: محمد بن سلمان نه سواد فرهنگی دارد و نه دانش مهمی، حتی اگر از او یک امتحان اطلاعات عمومی در زمینه تاریخ، جغرافیا، سیاست، اقتصاد، دین و قانون بگیرند حائز بیش از 15٪ نمره هم نخواهد بود، اما او برخی از اصطلاحات و اطلاعات محدود را که برای داشتن ادعای سواد لازم است، بلد است از همین برخی تصور می کنند که او حداقل درک اقتصادی دارد .

وی افزود: اما علی رغم فرهنگ و دانش کم عمق بن سلمان او نظرات دقیقی در زمینه های مختلف ارائه می دهد که این خصیصه را از هم پیالگی و نشست و برخاست با پدر و شخصیت های نزدیک به پدرش گرفته است، زیرا نقش مستقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری مجتهد از شخصیت و حکومت ضد دینی بن سلمان در عربستان

افشاگری مجتهد از شخصیت و حکومت ضد دینی بن سلمان در عربستان