مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 08:002020-01-15اقتصادي

تامین ودیعه و اجاره مسکن 2541 خانوار مددجو کرمانشاهی


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در 9 ماه سال جاری دو هزار و 541 خانوار مددجو کرمانشاهی از ودیعه و اجاره مسکن بهره مند شدند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز کرماشناه، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: خانوارهای مددجو فاقد منزل مسکونی و ساکن در منازل استیجاری از کمک هزینه تامین ودیعه و اجاره مسکن این نهاد بهره مند می شوند.

رحمتی پور با بیان اینکه در 9 ماه سال جاری دو هزار و 541 خانوار کرمانشاهی از ودیعه و اجاره مسکن بهره مند شدند ادامه داد: بیش از یک میلیارد و 408 میلیون تومان اعتبار برای کمک به تامین ودیعه و اجاره منازل مسکونی این خانوارهای مددجو اختصاص داده شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه خیران به منظور دستگیری از نیازمندان همواره یاری رسان این نهاد هستند، تصریح کرد: حدود 100 میلیون تومان از ودیعه و اجاره مسکن پرداختی به مددجویان تحت حمایت از سوی خیران نیکوکار تامین شده است.

کیومرث رحمتی پور تاکید کرد: ودیعه و اجاره مسکن پرداختی در قالب وام های قرض الحسنه با بازپرداخت طولانی مدت به خانوارهای مددجو تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین ودیعه و اجاره مسکن 2541 خانوار مددجو کرمانشاهی

تامین ودیعه و اجاره مسکن 2541 خانوار مددجو کرمانشاهی