مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 07:352020-01-15سياسي

سفیر انگلیس به دلیل اخلال در امنیت ملی باید از کشور اخراج شود


یک فعال دانشجویی با اشاره به فتنه انگیزی سفیر انگلیس در ایران گفت: حضور سفیر بریتانیا در تجمع غیرقانونی اخیر بسیار عجیب است، این فرد باید از جانب دولت هرچه سریعتر از کشور بیرون رانده شود.

- محمدعلی بنی سعید فعال دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به فتنه انگیزی سفیر انگلیس در ایران گفت: حضور علنی شخص رابرت مک ایر سفیر کشور بریتانیا در یک تجمع غیرقانونی مقابل دانشگاه امیرکبیر و تحریک برای ایجاد ناامنی و ناهنجاری در خیابان بسیار عجیب است، این فرد باید از جانب دولت هرچه سریعتر از کشور بیرون رانده شود.

وی ادامه داد: اخراج سفیر انگلیس باید درس عبرتی باشد برای روباه پیر تا دیگر شغال هایش را در خیابان های کشورمان با هدف براندازی نظام رها نکند.

بنی سعید با بیان اینکه حضور سفیر انگلیس در تجمعات اخیر  برخلاف ساز و کار و اصول حاکم در روابط بین الملل و دیپلماتیک است، ادامه داد: حجم عظیم همدلی و یکدلی مردم ایران و منطقه در این چند وقت اخیر و پس از به شهادت رساندن سردار رشیداسلام حاج قاسم سلیمانی و استقبال میلیونی مردم از این عزیز، گستاخی و افسارگسیختگی دشمن را به حدی رساند تا با اقدام های خصمانه و استفاده از احساسات برخی جوانان نا آگاه این اتحاد بزرگ را به حاشیه رانده و باعث سردرگمی و نفاق بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر انگلیس به دلیل اخلال در امنیت ملی باید از کشور اخراج شود

سفیر انگلیس به دلیل اخلال در امنیت ملی باید از کشور اخراج شود