مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 07:052020-01-15اقتصادي

6 کشاورز کرمانشاهی نمونه کشوری شدند


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه کفت: شش نفر از کشاورزان استان در مراسمی که با حضور رییس جمهور برگزار شد، به عنوان تولیدکننده نمونه کشوری معرفی شدند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه کفت: شش نفر از کشاورزان استان در مراسمی که با حضور رییس جمهور برگزار شد، به عنوان تولیدکننده نمونه کشوری معرفی شدند.

نوربخش حاتمی در این خصوص اظهار کرد: در همایش تجلیل از تولیدکننده های نمونه ملی در بخش کشاورزی که روز گذشته( 24 دی) و با حضور رییس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد، شش تن از تولیدکنندگان استان کرمانشاه به عنوان کشاورز نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند.

حاتمی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد شناسایی، انتخاب و معرفی تولیدکنندگان برتر از شروع سال زراعی 98-97 افزود: در این راستا ستادهای شهرستانی، استانی و مرکزی به شناسایی و ثبت نام داوطلبان تولیدات برتر در سطوح و رشته های مختلف اقدام کردند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی در سالهای اخیر توجه به شاخص های کیفی را در کنار شاخص های کمی در انتخاب کشاورزان نمونه مورد توجه قرار داده، اضافه کرد: تا قبل از سال 1390 بیشتر معیارها بر محور میزان تولیدات بود، اما از آن سال به بعد به دلیل تغییر الگوهای بارش و مواجه شدن با خشکسالی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 کشاورز کرمانشاهی نمونه کشوری شدند

6 کشاورز کرمانشاهی نمونه کشوری شدند