مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 07:052020-01-15اقتصادي

جایگاه عرضه سوخت «ال پی جی» برای خودروها وجود ندارد


مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین بابیان اینکه تا سکوی گاز پرکنی بر عرضه گاز نظارت داریم، گفت: نصب و سوخت گیری کپسول LPG در خودروها ممنوع و غیرقانونی است و باید متذکر شویم که در کشور جایگاه عرضه سوخت LPG برای خودروها وجود ندارد.

- ایسنا/قزوین مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین بابیان اینکه تا سکوی گاز پرکنی بر عرضه گاز نظارت داریم، گفت: نصب و سوخت گیری کپسول LPG در خودروها ممنوع و غیرقانونی است و باید متذکر شویم که در کشور جایگاه عرضه سوخت LPG برای خودروها وجود ندارد.

مهرداد کشکولی، مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیشترین مصرف LPG یا همان گاز مایع در بخش خانگی و برای روستاهای محروم از گاز شهری است البته این نوع گاز در بخش صنعتی و اصناف دارای پروانه بهره برداری نیز مورداستفاده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: نصب و سوخت گیری کپسول LPG در خودروها ممنوع و غیرقانونی است و باید متذکر شویم که در کشور جایگاه عرضه سوخت LPG برای خودروها وجود ندارد.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین تا سکوی گاز پُرکنی بر عرضه گاز نظارت داریم، اشاره کرد: گازهای LPG توسط گازکش از پالایشگاه به مقصد تأسیسات سیلندر پرکنی حمل می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه عرضه سوخت «ال پی جی» برای خودروها وجود ندارد

جایگاه عرضه سوخت «ال پی جی» برای خودروها وجود ندارد