مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 05:562020-01-15حوادث

کشف 2 قبضه سلاح شکاری در تالش


عارف شادکام روز چهارشنبه اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست تالش، روز گذشته در حین گشت و کنترل شبانه در اراضی روستای سیاهبیل و کله سرای، 2 قبضه اسلحه شکاری، پنج تیر و یک لول چخماقی را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: شکارچیان غیرمجاز که صاحبان این سلاح ها هستند، در تاریکی هوا اسلحه ها را جا گذاشته و متواری شده بودند و شناسایی و معرفی آنها به مراجع قضایی را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: نگهداری، استفاده یا حمل سلاح توسط افراد فاقد صلاحیت موجب ترس، نگرانی و سلب امنیت جامعه می شود و اداره حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی با مصادیق آن برخورد می کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست تالش گفت: 250 هزار هکتار جنگل هیرکانی، 93 کیلومتر اراضی ساحلی دریای خزر و تالاب جوکندان و قلعه بین با 295 هکتار وسعت، از حوزه های محیط زیست این شهرستان است و مطابق قانون از آنها حفاظت می کنیم.

با توجه به وجود پرندگان مهاجر در زیستگاه های طبیعی گیلان و ضرورت مقابله با شیوع احتمالی آنفلوآنزا، برخورد با صیادان و شکارچیان غیرمجاز، بیش از گذشته جدی گرفته می شود.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود و با محیط زیست متنوع در مناطق جنگلی، کوهستانی، جلگه ای و ساحلی در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان و حاشیه دریای خزر قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 قبضه سلاح شکاری در تالش

کشف 2 قبضه سلاح شکاری در تالش