مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 04:452020-01-15اقتصادي

انتظار 16 ساله برای افتتاح سد نعمت آباد به سرآمد


پروژه سد نعمت آباد تکمیل شده و آماده افتتاح است فقط زمان افتتاح آن بستگی به حضور یکی از مقامات دارد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: پروژه سد نعمت آباد تکمیل شده و آماده افتتاح است فقط زمان افتتاح آن بستگی به حضور یکی از مقامات دارد.

مجید درویشی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سد نعمت آباد برای تکمیل به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت که از این میزان اعتباری افزون بر 27 میلیارد تومان به پروژه تخصیص یافت و در حال حاضر دارای 98 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با بیان اینکه نیازهای سد خریداری شده و فنس کشی طرح در راستای نصب و تعبیه به منظور ایمنی در دست ساخت قرار دارد، ابرازامیدواری کرد که با روند خوب پیشرفت کار، افتتاح و بهره برداری طرح اتفاق بیفتد و سرانجام پس از 16 سال انتظار تا پایان امسال طرح فوق به بهره برداری برسد.

درویشی خاطرنشان کرد: کشاورزی از شاخص های اولویت توسعه شهرستان اسدآباد بوده و سدنعمت آباد و ساخت دو طرح سد تغذیه مصنوعی در هلور و آجین از جمله زیرساخت های شهرستان در بخش آب به شمار می روند و برای کشاورزی منطقه از موارد مهم و تأثیرگذار خواهند بود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه سد نعمت آباد یکی از مقاصد گردشگری می تواند باشد، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل، امکانات و زیرساخت هایی که در شهرستان است، می توانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار 16 ساله برای افتتاح سد نعمت آباد به سرآمد

انتظار 16 ساله برای افتتاح سد نعمت آباد به سرآمد