مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 02:252020-01-14سياسي

چگونه اکانت های آسیب رسان را ریپورت کنیم؟


اینترنت علاوه بر مزایا، مضراتی هم دارد؛ یکی از این مضرات سوء استفاده بعضی کاربرها یا نهادهای وابسته به برخی دولت های بیگانه در فضای اجتماعی است که با هدف هک، - اینترنت علاوه بر مزایا، مضراتی هم دارد؛ یکی از این مضرات سوء استفاده بعضی کاربرها یا نهادهای وابسته به برخی دولت های بیگانه در فضای اجتماعی است که با هدف هک، توهین و تخریب دیگران و شخصیت های مهم انجام می شود.

علی اصغر زارعی - کارشناس فضای مجازی - در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: در فضای مجازی، مشاهده می شود که برخی اشخاص یا نهادها که ممکن است به دولت های بیگانه وابسته باشند با هک کردن دیگران و انتشارات اطلاعات خصوصی آن ها و همینطور با دروغ پراکنی، سعی می کنند اهداف خودشان را پیش ببرند.

به گفته او یکی از راه های برخورد با این اشخاص، گزارش رفتار سوء آن ها به ارائه دهنده های شبکه های اجتماعی است، با این وجود، این امکان هم برای کاربران قرار داده شده که این افراد را در شبکه های مختلف اجتماعی بلاک کنند.

او بیان کرد با این راهکارها می توانید افرادی که در شبکه های مختلف اجتماعی برای دیگران مزاحمت ایجاد می کنند یا قصد دارند به دیگران آسیب برسانند و یا امنیت دیگران را به خطر می اندازند، گزارش دهید تا ارائه دهنده های شبکه اجتماعی جلوی رفتارهای مخرب آن ها را بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه اکانت های آسیب رسان را ریپورت کنیم؟

چگونه اکانت های آسیب رسان را ریپورت کنیم؟