مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 17:402020-01-14اقتصادي

صنعت بیمه باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند


معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه صنعت بیمه باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند، افزود: باید در کشور نظام بیمه دیجیتال اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سندیکای بیمه گران، عباس معمارنژاد در جلسه شورای عمومی این سندیکا، با بیان اینکه یکی از برنامه های وزارت امور اقتصادی و دارایی، اقتصاد هوشمند است، اظهار داشت: معاونت امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی به دنبال اجرای این طرح است و هم اکنون این طرح در بخش بانکداری کشور در حال اجرا است.

وی با تاکید بر اینکه صنعت بیمه نیز باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند، افزود: باید در کشور بیمه دیجیتال نیز اجرایی شود و یکی از ابعاد بیمه دیجیتال، استفاده از فناوری های نوین است ولی مهمترین بخش آن در توسعه مدل کسب و کار بوده که باید این مدل به روزرسانی شود.

معاون وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد: در بیمه دیجیتال برخلاف نگاه سنتی که از درون صنعت به جامعه است، باید نگاه ما از جامعه به صنعت بیمه باشد یعنی باید آنچه مورد نظر مشتری را تولید و ارائه کرد.

معمارنژاد همچنین یکی از راه های افزایش سرمایه شرکت های بیمه در آینده را فروش بیمه های عمر و زندگی دانست و بر گسترش این محصول در جامعه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت بیمه باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند

صنعت بیمه باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند