مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 17:302020-01-14اقتصادي

واردات 400 میلیون دلاری تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به کشور


رییس گروه صنایع حرارتی و برودتی وزارت صنعت معدن تجارت گفت: در حوزه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی سال گذشته حدود 40 میلیون دلار در بخش صادرات و 400 میلیون دلار در بخش واردات کار شده است.

- رییس گروه صنایع حرارتی و برودتی وزارت صنعت معدن تجارت اعلام کرد واردات 400 میلیون دلاری تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به کشور ایسنا/اصفهان رییس گروه صنایع حرارتی و برودتی وزارت صنعت معدن تجارت گفت: در حوزه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی سال گذشته حدود 40 میلیون دلار در بخش صادرات و 400 میلیون دلار در بخش واردات کار شده است.

مهشید نیاززاده عصر امروز (سه شنبه) در مراسم افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان، با اشاره به سابقه بیش از 60 سال صنعت تاسیسات در کشور، اظهار کرد: ایران در آسیا بعد از ژاپن، کره، ترکیه، چین و هند در رتبه پنجم در این حوزه قرار دارد.

همچنین ایران بر اساس اطلاعات ترندمپ در زمینه واردات رتبه 50 و در زمینه صادرات در رتبه 83 قرار دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همت شرکت های داخلی این رتبه بهبود یابد و برگزاری این نمایشگاه ها الگویی برای سایر شهرها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس گروه صنایع حرارتی و برودتی وزارت صنعت معدن تجارت با بیان اینکه صنایع متعددی از جمله هتلداری، بیمارستان، صنایع غذایی و دارویی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 400 میلیون دلاری تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به کشور

واردات 400 میلیون دلاری تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به کشور