مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 17:272020-01-14اقتصادي

84 درصد از تصادف های فوتی پایتخت عابران پیاده و موتورسیکت ها هستند


محمدرضا مهماندار روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک استان تهران برگزار شد، افزود: براساس آمار پزشکی قانونی تهران از ابتدای امسال معادل هفت درصد از میزان فوتی ها پایتخت کاسته شده است و شهر تهران در این زمینه رتبه اول کشور در کاهش مرگ و میر را دارد.

مهماندار تصریح کرد: حدود 90 درصد از فوت های عابران پیاده در بزرگراه های تهران و خیابان های اصلی اتفاق می افتد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه بسیاری از تصادفات در جاده های دوطرفه اتفاق می افتد که جدا سازی بین خطی در آنها نیست افزود: با جداسازی جاده های دوطرفه می توان تعداد کشته ها را کم کرد.

وی تصریح کرد: با مهندسی ترافیکی اثرگذار، اولویت بندی نقاط حادثه خیز و خدمات پیش بیمارستانی، کنترل سرعت، مهار موتورسیکلت ها و کنترل سلامت رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی میتوان میزان تصادف های منجر به فوت را کاهش داد.

استاندار تهران: تصادفات درون شهری چشمگیر است استاندار تهران نیز در این جلسه با بیان اینکه تصادفات درون شهری چشمگیر است گفت: 52 درصد از تصادفات در بزرگراه ها و هفت درصد آن در خیابان های فرعی است.

انوشیروان محسنی بندپی با بیان اینکه اقدام پلیس برای شماره گذاری نکردن خودرو پراید و از رده خارج کردن این خودرو اقدام ارزشمندی است، ادامه داد: با کاهش نقاط حادثه خیز، نظارت و کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

84 درصد از تصادف های فوتی پایتخت عابران پیاده و موتورسیکت ها هستند

84 درصد از تصادف های فوتی پایتخت عابران پیاده و موتورسیکت ها هستند