مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 15:202020-01-14حوادث

کشف دلارهای تقلبی در ساری


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 858 قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی در شهرستان ساری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، مسعود تقدیسی لاریجانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر چاپ و تکثیر دلارهای تقلبی در سطح شهرستان ساری موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با شناسایی متهم به جعل با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی این فرد را دستگیر و در دو مرحله بازرسی از یک واحد صنفی و منزل متهم موفق شدند، بیش از 858 قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی را از وی کشف کنند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه جعل و کلاهبرداری است، بیان کرد: در ادامه بازرسی از محل سکونت متهم به جعل 3 جلد پاسپورت و تعدادی اوراق قضایی و مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت از دانشگاه مشکوک به جعل کشف شد.

این مسؤول از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضایی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در انجام معاملات با ارزهای خارجی، مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند تا در دام آنان گرفتار نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دلارهای تقلبی در ساری

کشف دلارهای تقلبی در ساری