مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 14:502020-01-14سياسي

گرامیداشت رشادت سردار سلیمانی در محافل انس با قرآن ملایر ‏


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور 500 نفر ‏از جامعه قرآنی ملایر در راستای بزرگداشت شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: - ایسنا/همدان رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور 500 نفر ‏از جامعه قرآنی ملایر در راستای بزرگداشت شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: این محفل با ‏حضور قاری برجسته، استاد امید درویشی برگزار شد.

‏ پژمان جعفری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در این محفل انس با قرآن کریم جامعه بزرگ و فعالان قرآنی، جمعی از فرهنگیان، دانشجویان و .

حضور داشتند، افزود: تلاوت قاریان قرآن، مداحی و روضه خوانی و اطعام دهی، از برنامه های جنبی این محفل بود و برای برپایی آن از محل نیات واقفین هشت میلیون تومان هزینه شد.

وی با بیان اینکه این محفل انس با قرآن، تا چهلم سردار شهید به صورت هفتگی هر شب جمعه در مقبره مرحوم سیف الدوله با حضور قاریان مطرح این محفل برقرار است، اظهارکرد: مراسم پایانی در ایام الله دهه فجر با حضور یکی از قاریان بین المللی و تراز اول با یک برنامه شاخص کشوری برگزار می شود.

جعفری بیان کرد: در این محافل علاوه بر تلاوت قرآن کریم توسط قاریان، در هر برنامه یک مفسر این کتاب الهی درباره آیات قرآن مرتبط با مفاهیمی چون فرهنگ شهید و شهادت، جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت رشادت سردار سلیمانی در محافل انس با قرآن ملایر ‏

گرامیداشت رشادت سردار سلیمانی در محافل انس با قرآن ملایر ‏