مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 14:352020-01-14اقتصادي

425 مسافربر شخصی ملایر برای جذب سهمیه بنزین شناسایی شد


لیلا غفاری روز سه شنبه در ستاد تنطیم بازار شهرستان ملایر اظهار داشت: در صورت بروز هرگونه مشکل برای جذب سهمیه بنزین مسافربرهای شخصی با فرمانداری ملایر مکاتبه شود تا هر چه سریعتر برای جذب این سهمیه به نتیجه برسیم.

وی افزود: سرویس های مدارس نیز برای اخذ سهمیه بنزین از طریق سامانه سپند ثبت نام خود را انجام داده اند که بخش سامن و جوکار نیز برای جذب سهمیه سرویس های مدارس خود از طریق فرمانداری مکاتبه کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ملایر بیان کرد: سهمیه کود شیمیایی این شهرستان یک هزار و 380 تن بود که 750 تن آن جذب نشده بود که با پیگیری های جهاد کشاورزی ملایر این میزان کود نیز خریداری و جذب شد.

غفاری درباره تامین میوه شب عید نیز گفت: هر سال سهمیه ملایر 200 تن پرتقال و 100 تن سیب است که با توجه به اینکه سال گذشته کمبودی در تامین میوه شب عید نداشتیم، این میزان سهمیه نیز باید امسال جذب شود.

وی خواستار اعلام بازرسان افتخاری به فرمانداری ملایر شد و اظهار داشت: مشکلی در تامین مایحتاج و کالاهای اساسی مردم در بازار نداریم.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: طبق گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان از 28 آذر تا 19 دی 728 مورد بازرسی با 109 فرم تخلف انجام شد که ارزش این تخلف ها حدود 345 میلیون و 894 هزار تومان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

425 مسافربر شخصی ملایر برای جذب سهمیه بنزین شناسایی شد

425 مسافربر شخصی ملایر برای جذب سهمیه بنزین شناسایی شد