مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 14:062020-01-14اقتصادي

زیرساخت های مازندران برای پایتختی گردشگری اکو آماده نیست


سازمان همکاری اقتصادی به طور مخفف اکو یک سازمان اقتصادی منطقه ای است که سه کشور ایران، پاکستان و ترکیه در سال 1343 (1964) نخستین بار آن را پایه ریزی کردند و اکنون 10 عضو دارد که جمعیتی 420میلیونی را شامل می شود.

میزبانی مازندران از پایتخت گردشگری کشورهای اکو می تواند فصل تازه ای برای قدم نهادن مازندران در مسیر توسعه صنعت گردشگری باشد، زیرا میزبانی این استان از این رویداد به معنای پرده برداری از زیبایی های طبیعی و معنوی و استفاده از حداکثر توانایی و ظرفیت های خود است که در نوع خود فرصت اقتصادی بزرگی برای استان و حتی اقتصاد ایران محسوب می شود.

در ابتدا باید بگوییم که بنابر هدف گذاری متولیان مازندران از میزبانی پایتخت گردشگری کشورهای اکو جلب گردشگران خارجی و خروج از گردشگری استان از حالت سنتی یا دیمی است که باید بر مدار میزبانی بین المللی توسعه یابد.

مازندران تاکنون نخستین و راحت ترین گامها را برداشته است که شامل ایجاد دبیرخانه ، فراهم سازی لگو و دیگر موارد است، اما همانند فرصت های بزرگ گردشگری دنیا مانند جام جهانی ، المپیک ، جشنواره رنگ ها و دیگر مناسبت های جهانی، این رویداد نیز نیاز به پیش زمینه ها و برنامه ریزیهای درخور خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های مازندران برای پایتختی گردشگری اکو آماده نیست

زیرساخت های مازندران برای پایتختی گردشگری اکو آماده نیست