مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 14:062020-01-14اقتصادي

مطالعات جامع حمل و نقل بار درون شهری اصفهان انجام شد


مجید طهماسبی روز سه شنبه در آیین رونمایی از طرح های سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان و هفتمین نشست کارگروه بار کشوری افزود: با رشد روزافزون جمعیت شهری، تاثیر توسعه در حوزه حمل و نقل بار بیشتر احساس می شود و این موضوع بر سیستم محیط زیست شهری، اقتصاد و ساختارهای مدیریتی نیز تاثیر دارد.

وی گفت: اجرای برنامه ای مُدون در زمینه سیاست ها و چشم اندازهای بار در شهر اصفهان ضرورت داشت که در این زمینه تلاش های بسیاری صورت گرفت.

طهماسبی با اشاره به اجرای سیستم توزین هوشمند ناوگان بار با سیستم های توزین ناوگان بار در حال حرکت و توزین ناوگان بار با سیستم های توزین قابل حمل گفت: کنترل اضافه بار امری ضروریست که در قالب طرح های هوشمند از جمله سیستم توزین، به دنبال تحقق اهداف خود در این زمینه هستیم.

طهماسبی، کنترل و جابهجایی بار را نیز از موارد مهم در برنامه های تدوین شده برشمرد و افزود: طرح سامانه نوبت دهی مراکز معاینه فنی با پیشرفت فناوری و لزوم مدیریت زمان و طراحی سامانه نوبت دهی معاینه فنی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان افزود: صدور سند حمل و نقل بار درون شهری با هدف جلوگیری از قاچاق بار و سوخت در اصفهان به صورت هوشمند برای نخستین بار صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات جامع حمل و نقل بار درون شهری اصفهان انجام شد

مطالعات جامع حمل و نقل بار درون شهری اصفهان انجام شد