مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 13:452020-01-14بين الملل

ایران تنها مسئول سقوط هواپیمای اوکراینی نیست


پیش از حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، اقدام آمریکا در ترور فرمانده ارشد نظامی ایران در فرودگاه بغداد نوعی اقدام تحریک کننده تنش در منطقه بود که به تقابل بیشتر دو طرف منجر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مارتین ریوِرز در یادداشتی در ارتباط با سقوط هواپیمایی اوکراین در ایران به ابعاد این حادثه پرداخته است.

این یادداشت را خبرگزاری گاردین انگلیس منتشر کرده است.

نویسنده در این یادداشت اظهار می دارد که براساس تجارب پیشین خود از جمله در جریان حادثه مشابه در ساقط شدن هواپیمای مالزیایی در شرق اوکراین در سال 2014، نکاتی قابل توجه به نظر می رسد.

در این یادداشت، نویسنده می گوید: بررسی ها نشان می دهد، پیش از حادثه ای که برای هواپیمای اوکراینی در ایران رخ داد، اقدام آمریکا در ترور فرمانده ارشد نظامی ایران در فرودگاه بغداد نوعی اقدام تحریک کننده تنش در منطقه بود که به تقابل بیشتر دو طرف منجر شد.

نویسنده در ادامه یادداشت به واکنش متقابل ایران در برابر اقدام تروریستی اخیر آمریکا اشاره کرده و گفته است در عین حال هیچکس از پاسخ متقابل آمریکا در برابر پاسخ موشکی ایران با خبر نبوده است و در این شرایط سطح آمادگی ایران در حداکثر خود قرار داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران تنها مسئول سقوط هواپیمای اوکراینی نیست

ایران تنها مسئول سقوط هواپیمای اوکراینی نیست