مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 12:352020-01-14اقتصادي

تاکید استاندار فارس بر تشویق سرمایه گذاران حوزه تولید


استاندار فارس در سفر به شهرستان زرقان از یک واحد تولیدی بازدید و مسائل و مشکلات این کارخانه را بررسی کرد - مرکز فارس، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در ادامه بررسی مسائل و مشکلات واحد های تولیدی استان از کارخانه استیل البرز بازدید کرد.

رحیمی در این بازدید گفت: این واحد تولیدی در زمینه تولید انواع سینک ها و شیر آلات در استان فارس فعالیت می کند و بیش از 400 نفر اشتغال زایی کرده و از مجموعه های موفق تولیدی کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی با مشکلاتی در حوزه بیمه و مالیات مواجه است افزود: در جلسه ای که با حضور اعضا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل این کارخانه تشکیل شد تصمیم گیری های لازم اخذ و بزودی موانع مقدماتی و خرد نیز رفع خواهد شد.

مدیریت ارشد استان به تشویق سرمایه گذاران و تولیدکنندگان برای توسعه این واحد های تولیدی تاکید کرد و افزود: بی شک این اقدامات علاوه بر افزایش اشتغال تولید ثروت را نیز افزایش خواهد دهد.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی واحد و مجتمع های تولیدی مادر همچون آلومینیوم جنوب در منطقه لامرد، کارخانه کربنات سدیم در فیروز آباد، ذوب آهن پاسارگاد و.

اشاره کرد و گفت: در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده است توانستیم به رغم تنگنا های اقتصادی موجود در کشور از تعطیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار فارس بر تشویق سرمایه گذاران حوزه تولید

تاکید استاندار فارس بر تشویق سرمایه گذاران حوزه تولید