مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 11:152020-01-14پزشكي

پایان رنج بیماران قطع نخاعی و درمان زخم بستر


پروفسور عزیز قهاری راه درمان زخم های فشاری با تکنولوژی جدید را تبیین کرد و گفت: آماده انتقال این تکنولوژی به ایران هستم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، پروفسور عزیز قهاری فارغ التحصیل از دانشگاه بریتیش کلمبیا در ونگهور کانادا و دارای تخصص سوختگی و زخم های مزمن و بیولوژی پوست است؛ حدود 30 سال در زمینه سوختگی تخصص دارد و اخیراً برای درمان بیماری زخم های فشاری، تکنولوژی جدیدی در دست دارد که با استفاده از آن این نوع از زخم ها را درمان می کند؛ زخم های فشاری بیشتر در میان افراد قطع نخاع و کسانی که در بستر هستند، شایع است.

زخم های مزمن بیماری قندی، شایع ترین زخم در میان مردم جهان پروفسور عزیز قهاری درباره مهم ترین زخم های مزمن که مردم جهان به آن مبتلا می شوند و علت آن، اظهار کرد: بیشترین زخم هایی که مردم جهان به آنها مبتلا هستند و هزینه بسیاری دارد، زخم های مزمن بیماری قندی است به این دلیل که زمینه این زخم ها بهبود نمی یابند و در بسیاری از مواقع درمان هایی که زخم را تسریع می کند، جواب نمی دهد چرا که این داروها خیلی پایدار نیستند.

وی ادامه داد: هرچه نوع دوم بیماری قندی زیاد می شود به همان نسبت هم زخم های قندی افزایش می یابد و متأسفانه هزینه بسیاری دارد برای اینکه 15 درصد افرادی که زخم قندی دارند، ممکن است که عضو پای آنان قطع شود که قطع این عضو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رنج بیماران قطع نخاعی و درمان زخم بستر

پایان رنج بیماران قطع نخاعی و درمان زخم بستر