مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 10:502020-01-14اقتصادي

مشکلات 4 واحد تولیدی ایلام بررسی شد


افزایش سهم ایلام از محل تبصره 18 فرصت مناسبی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

- ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام گفت: افزایش سهم ایلام از محل تبصره 18 فرصت مناسبی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

حیدر نعمتی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر استفاده از تسهیلات و ظرفیت های موجود در رفع موانع پیش روی تولید استان، اظهار کرد: با تلاش ها و پیگیری های استاندار، امروز ظرفیت های خوبی برای رفع موانع تولید استان بوجود آمده است که از آن جمله می توان به افزایش سهم استان از محل تبصره 18 و برگزاری کارگروه های تخصصی اثربخش در رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه تبصره 18 ظرفیت بسیار خوبی است و باید از این فرصت برای رفع موانع تولید استفاده کنیم، گفت: باید افرادی که برنامه ای برای فعال سازی واحد های تولیدی خود دارند شناسایی و جهت استفاده از تسهیلات معرفی شوند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام به قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور اشاره کرد و گفت: این قانون که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده بود بعد از ایجاد اصلاحاتی از طرف مجمع تشخیص مصلحت نظام، از سوی رییس جمهور به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ شده است که باید از این ظرفیت بسیار خوب نیز جهت رفع موانع تولید استان استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات 4 واحد تولیدی ایلام بررسی شد

مشکلات 4 واحد تولیدی ایلام بررسی شد