مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 10:452020-01-14اقتصادي

وضعیت پروژه های مجتمع های ICT در 8 استان بررسی شد


جلسه بررسی وضعیت پروژه های مجتمع های فناوری اطلاعات و ارتباطات در 8 استان کشور که از آبان ماه سال 97 وارد فاز عملیاتی شدند و تا آذرماه سال جاری ادامه یافت، - برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، جلسه گزارش پیشرفت پروژه های ICT با حضور فرهاد معارفی معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و حسین بنازاده مشاور و مدیر پروژه های ICT و جمعی از مشاوران پروژه ها در محل وزارت ارتباطات برگزار شد.

در این جلسه، معارفی بعد از ارائه گزارش وضعیت پروژه های مجتمع های ICT در 8 استان کشور، با اشاره به وضعیت بازار و شرایط اقتصادی کشور، گفت: با توجه به این شرایط، اولویت ما عدم توقف پروژه ها بود و تمام تلاش خود را برای این منظور انجام دادیم و پروژه ها پیشرفت خوبی داشته است.

وی بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها برای انجام و تکمیل پروژه های مجتمع های ICT در استان ها، افزود: برای ادامه و تکمیل پروژه ها از ظرفیت مدیران استانی استفاده کردیم.

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات از مشاورین و دست اندرکاران پروژه های مجتمع های ICT استان ها خواست در این پروژه ها به موضوع صرفه جویی در مصرف آب و مدیریت سبز توجه داشته باشند و برنامه هایی برای این منظور در نظر بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پروژه های مجتمع های ICT در 8 استان بررسی شد

وضعیت پروژه های مجتمع های ICT در 8 استان بررسی شد