مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 10:262020-01-14اقتصادي

خسارت 150 میلیارد تومانی سیل به راه های نیمه شمالی سیستان و بلوچستان


ایوب کرد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تخریب شانه راه های اصلی و فرعی، آب بردگی محورها، آسیب به رویه آسفالت، تخریب پل ها و سازه های کمکی از جمله مهمترین خسارات وارده به شبکه راه های ارتباطی نیمه شمالی سیستان و بلوچستان در این مدت بوده است.

وی ادامه داد: 30 تیم راهداری این اداره کل به همراه 100 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از زمان بروز سیلاب تاکنون در طول محورهای مواصلاتی نیمه شمالی استان مشغول به فعالیت بوده اند که روند خدمات رسانی همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از بازگشایی کامل محور مواصلاتی اصلی و فرعی درگیر سیلاب نیمه شمالی این استان خبر داد و افزود: با فروکش کردن سیلاب و تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری هم اینک تمامی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی حوزه تحت پوشش این اداره کل باز و تردد ایمن و روان در آنها برقرار است.

وی رها سازی بیش از 30 خودروی گرفتار سیلاب و نجات سرنشینان آنها، امدادرسانی به موقع و سریع برای انتقال بیمار دیالیزی یکی از روستاهای اطراف میرجاوه و نجات جان مادر باردار روستاهای اطراف مهرستان را از دیگر اقدامات نیروهای راهداری در سیلاب اخیر عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 150 میلیارد تومانی سیل به راه های نیمه شمالی سیستان و بلوچستان

خسارت 150 میلیارد تومانی سیل به راه های نیمه شمالی سیستان و بلوچستان