مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 09:562020-01-14ورزشي

ورزشکاران مستعد نابینا و کم بینا مورد حمایت جدی قرار گیرند


محمدرضا مظلومی روز سه شنبه در مجمع عمومی سالانه هیات نابینایان و کم بینایان کردستان اظهار داشت: باید در کنار ورزش همگانی به ورزش قهرمانی هم به همان شکل توجه کرده و اهمیت داد.

وی اضافه کرد: کسانی که در حوزه ورزش های همگانی فعال هستند افراد با استعداد را انتخاب کرده و برای رشد با آنها کار شود تا بتوانند در حوزه قهرمانی مدال آور باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم در این مجمع گفت: ورزشکاران نابینا و کم بینای کردستانی در رشته های وزنه برداری و شنا می توانند سهمیه کسب کنند و باید در این رشته ها بیشتر مورد توجه و حمایت قرار بگیرند.

حامد جولایی تاکید کرد: فعالیت هیات نابینایان و کم بینایان کردستان با توجه به فعال بودن 153 ورزشکار مناسب بوده و عملکرد خوبی داشته است.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان کردستان هم در این مجمع گفت: سال گذشته 12 ورزشکار جدید جذب شدند و پنج مسابقه استانی گلبال و دومیدانی برگزار شد.

هوشیار شریعتی با بیان اینکه سال گذشته تمام اعزام های کشوری انجام شده است، افزود: در سال گذشته چهار اردو برای بانوان و آقایان و یک همایش پاراالمپیک برگزار شد و توانستیم در مجموع شش مدال طلا کسب کنیم.

وی اضافه کرد: امسال هم دومیدانی جوانان و نوجوانان در دو بخش آقایان و بانوان را برگزار کردیم و یک کلاس داوری دومیدانی تطبیقی هم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران مستعد نابینا و کم بینا مورد حمایت جدی قرار گیرند

ورزشکاران مستعد نابینا و کم بینا مورد حمایت جدی قرار گیرند