مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 09:352020-01-14سياسي

تکلیف جمهوری اسلامی در برخورد با مقصران حادثه هواپیمای اوکراینی


رییس دیوان عالی کشور، با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: جمهوری اسلامی مکلف است خسارت های مادی و معنوی را جبران و با مقصران این حادثه برخورد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، جلسه تکریم و معارفه معاون دیوان عالی کشور و تجلیل از چند تن از قضات که بیش از 50 سال سابقه خدمت دارند با حضور حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور، گفت: در هفته اخیر چند واقعه شگفت انگیز رخ داد، یکی شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی که یک واقعه اسف بار بود که قلوب همه مسلمانان دنیا و آزادی خواه جهان را به درد آورد.

وی ادامه داد: دشمنان در فرصتی که خیال می کرد جمهوری اسلامی در موقعیت ضعف است با حذف این شهید می خواستند ضربه کاری به جمهوری اسلامی بزنند که موفق نشدند.

رییس دیوان عالی کشور افزود: واقعه دوم حضور پرشور مردم بود که نه تنها در ایران بلکه در جهان رخ داد که حقیقتا یک قیامت و محشری بود که دنیا را به تعجب واداشت.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم تصریح کرد: واقعه دیگر، ضربه شستی بود که سپاهیان اسلام به دنیا نشان دادند و عدم واکنش دشمن هم به واسطه همین حضور پرشور مردم و قدرت سپاه پاسداران بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف جمهوری اسلامی در برخورد با مقصران حادثه هواپیمای اوکراینی

تکلیف جمهوری اسلامی در برخورد با مقصران حادثه هواپیمای اوکراینی