مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 09:152020-01-14سياسي

ابطحی: دولت برای عملیاتی کردن بسته های حمایتی دستور جامع تری بدهد


یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: انتظار دارم کمیسیون اقتصادی یا برنامه و بودجه در مورد بسته های حمایتی و معیشتی و رسیدن اعتبارات به مردم راستی آزمایی کند.

- یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: انتظار دارم کمیسیون اقتصادی یا برنامه و بودجه در مورد بسته های حمایتی و معیشتی و رسیدن اعتبارات به مردم راستی آزمایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد جواد ابطحی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در انتقاد از حضور سفیر انگلیس در تجمع دانشجویان مقابل دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: سفیر انگلیس یک سفیه است.

اگر سفیه نبود عرف دیپلماتیک را رعایت می کرد.

من نمی دانم وزارت خارجه ما منتظر چیست؟ این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: ما یک طرح دو فوریتی نوشته ایم و در سامانه قانون گذاری قرار داده ایم؛ هدف این طرح کاهش مناسبات دیپلماتیک ما با کشور پلید انگلیس است که وزیر خارجه آنها بار دیگر ایران را به تحریم های بیشتر تهدید کرده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس خطاب به هیات رییسه مجلس گفت: اگر آن زمانی که آقای محمد جواد ظریف از مجلس بیرون رفتند و جواب سوال نمایندگان را نشنیدند با او برخورد می کردیم هم اکنون برای اخراج سفیر انگلیس تعلل نمی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطحی: دولت برای عملیاتی کردن بسته های حمایتی دستور جامع تری بدهد

ابطحی: دولت برای عملیاتی کردن بسته های حمایتی دستور جامع تری بدهد