مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 08:452020-01-14سياسي

در دیدار استاندار اصفهان با اسقف اعظم ارامنه چه گذشت؟


صبح امروز استاندار اصفهان با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران به منظور تبریک سال نوی میلادی دیدار کرد و آن ها همراه با هم آرزو کردند که مردم، - ایسنا/اصفهان صبح امروز استاندار اصفهان با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران به منظور تبریک سال نوی میلادی دیدار کرد و آن ها همراه با هم آرزو کردند که مردم، سالی پر از شادی، امید و به دوراز حوادث تلخ داشته باشند.

رییس شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران نیز در این دیدار، پیام تشکر شورای خلیفه گری ارامنه در سوریه را به خاطر کمک های سردار سلیمانی به آنان، به مسئولان ابلاغ کرد.

عباس رضایی، استاندار اصفهان، در دیداری که صبح 24 دی ماه به مناسبت تبریک سال نوی میلادی با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران در کلیسای وانک برگزار شد، پس از عرض تبریک گفت: امسال در شرایطی به دیدار شما آمدم که مردم ایران وضعیت سختی را به خاطر فشارهای جهانی دارند.

وی ادامه داد: ماجرای شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی که در منطقه به خاطر صلح جان فشانی می کرد و ابومهدی المهندس که در پی از بین بردن داعش بود، ایجاد فضای زیبای تشییع پیکر شهید سلیمانی در ایران، حادثه ناگواری که در جریان دفن ایشان به خاطر ازدحام در کرمان رخ داد و بعد، حادثه هواپیمای اوکراین، موجب شد که امسال وظیفه تبریک سال نو را دیرتر انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار استاندار اصفهان با اسقف اعظم ارامنه چه گذشت؟

در دیدار استاندار اصفهان با اسقف اعظم ارامنه چه گذشت؟