مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 07:352020-01-14اجتماعي

ثبت اطلاعات 2 هزار و 500 رقبه در کردستان


اطلاعات 2 هزار و 500 رقبه کردستان در سامانه جامع موقوفات ثبت شد.

- مرکز کردستان، معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: امسال اطلاعات توصیفی و مکانی 2 هزار و 500 رقبه استان با استفاده از سیستم جغرافیایی GIS مشخص و در سامانه جامع موقوفات ثبت شد.

محمدمهدی سلیمانی افزود: این سیستم الکترونیکی برای کسب اطلاعات جغرافیایی است که با بهره گیری از آن تمام اطلاعات، جمع آوری شده و به صورت لایه لایه تهیه و وارد سامانه می شود.

وی افزود: اطلاعاتی که از رقبات و ازطریق این سیسیتم شناسایی و وارد سامانه شده، شامل تمام مشخصات و ویژگی های یک رقبه موقوفه بوده و میزان ارزش، نوع کاربری از لحاظ مسکونی، تجاری و زراعی واطلاعات مکانی و جغرافیایی دقیق آن مشخص شده است.

معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف و امور خیریه کردستان همچنین به شناسایی و احصای 31 فرصت سرمایه گذاری در حوزه موقوفات استان اشاره کرد و گفت: این فرصت های سرمایه گذاری شامل زمین های وقفی با کاربری های مختلف است.

وی گفت: سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف داشته باشند می توانند برای ارائه طرح خود و اطلاع از وضعیت این زمین های شناسایی شده به اداره کل اوقاف مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اطلاعات 2 هزار و 500 رقبه در کردستان

ثبت اطلاعات 2 هزار و 500 رقبه در کردستان