مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 07:102020-01-14اجتماعي

آزادی 5555 زندانی غیرعمد در ده ماهه سال جاری


به کمک های نوع دوستانه خیرین از ابتدای سال تاکنون پنج هزار و 555 زندانی جرایم غیرعمد از بند آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.

- مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: به کمک های نوع دوستانه خیرین از ابتدای سال تاکنون پنج هزار و 555 زندانی جرایم غیرعمد از بند آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی مدیر عامل این نهاد حمایتی اظهار کرد: استان های اصفهان با آزادی 530 مددجو، تهران با رهایی 490 زندانی و گیلان با استخلاص 345 بدهکار و آذربایجان شرقی با فراهم کردن زمینه آزادی 330 محبوس در صدر فهرست آزادی ها قرار دارند.

وی با تفکیک جنسیت افراد مورد حمایت افزود: از 5555 زندانی آزاد شده، تعداد 230 نفر را زنان و مابقی را آقایانی شامل می شدند که قریب به اتفاق آن ها سرپرست خانواده هستند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور اظهار کرد: بیشترین طیف زندانیان را بدهکاران مالی ناشی از صدور چک یا ضمانت به واسطه این اوراق تجاری شامل می شدند.

افرادی که طبق آمار 60 درصد جمعیت کل اختصاص به همین افراد داشت.

وی با اشاره به آمار فعلی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: در حال حاضر تعداد چهارده هزار و 664 محکوم مالی یا بدهکار دیات ناشی از حوادث کارگاهی و رانندگی در کشور داریم که طبق احکام صادره و با رعایت ضوابط تا هفت هزار نفر از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 5555 زندانی غیرعمد در ده ماهه سال جاری

آزادی 5555 زندانی غیرعمد در ده ماهه سال جاری