مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 07:052020-01-14اقتصادي

گروه های استارتاپی مجازی قزوین شناسایی و حمایت می شوند


مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین گفت: به منظور حمایت و توسعه کسب وکارهای نوپا، تسهیل روابط اداری و سرمایه گذاری گروه های استارتاپی مجازی استان قزوین شناسایی و حمایت می شوند.

- سعید پورایمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شناسایی، توانمندسازی و حمایت از ظرفیت های تولید و نشر محتوا و خدمات فرهنگی در فضای مجازی یکی از وظایف مهم مرکز دیجیتال استان قزوین است، در همین راستا نیز تاکنون برنامه های مختلفی در جهت حمایت از نخبگان و فعالان فضای مجازی استان قزوین برگزارشده است.

وی افزود: همچنین به منظور حمایت از فعالین فضای مجازی کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین شکل گرفته است، شناسایی فعالین عرصه فضای مجازی و استارتاپ ها و حمایت هایی که باید از آن ها انجام بگیرد، سواد فضای مجازی و رسانه ازجمله اهدافی است که این کارگروه دنبال می کند.

مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین تصریح کرد: حمایت از استارت آپ های فعال در حوزه مجازی نیازمند بسترسازی و برنامه ریزی جهت گسترش کسب وکارهای نوپای استان در فضای مجازی، توسعه زیست و محتوا و خدمات فرهنگی و هنری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های استارتاپی مجازی قزوین شناسایی و حمایت می شوند

گروه های استارتاپی مجازی قزوین شناسایی و حمایت می شوند