مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 07:002020-01-14ورزشي

ورزش پهلوانی در سند توسعه ری مد نظر قرار گرفته است


فرماندار ری با اشاره به اینکه این شهرستان در ورزش قهرمانی کشور سرآمد است گفت: ری تنها شهرستانی است که در سند توسعه خود ورزش پهلوانی را مدنظر قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین توکلی کجانی صبح سه شنبه در نشست روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان استان تهران که با محوریت نقش روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان در برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری که با حضور امین بابایی مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران، شریفی مسئول امور استان های وزارت ورزش و جوانان، نظر مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، قربانی رییس اداره روابط عمومی فرمانداری تهران، زنگنه رییس اداره روابط عمومی فرمانداری ری و مسئولین روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان استان تهران در محل فرمانداری ری برگزار شد اظهار داشت: پویایی روابط عمومی می تواند موجب افزایش امید در سطح جامعه شود.

توکلی کجانی افزود: جامعه هدف ادارات ورزش و جوانان قشر نوجوان و جوان است و از این ظرفیت بزرگ بایستی در تمامی عرصه های کشور استفاده کرد.

معاون استاندار تهران گفت: روابط عمومی با اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات می تواند در برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری مؤثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش پهلوانی در سند توسعه ری مد نظر قرار گرفته است

ورزش پهلوانی در سند توسعه ری مد نظر قرار گرفته است