مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 07:002020-01-14اجتماعي

نوش داروی زمستانی بر زخم کجی نهبندان/40درصد ظرفیت تالاب آبگیری شد


سرپرست اداره محیط زیست نهبندان با اشاره به بارندگی های اخیر گفت: به دنبال این بارش ها قریب به 40 درصد از ظرفیت تالاب  کجی آبگیری شده است.

- امیر کوهستانی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: جغرافیای شهرستان نهبندان اعم از دشت های وسیع، کوه ها، رشته کوه های پراکنده، جنگل های بنه، تاق و بادامشک ها تنوع زیستگاهی مناسبی برای حیات وحش پدید آورده است.

وی با اشاره به تالاب کجی نمکزار بیان کرد: وجود این تالاب، کوه های مینیاتوری، جنگل های بنه تگ احمد شاهی و دیگر ارتفاعات شرایط خوبی برای گردشگری فراهم کرده است.

کوهستانی با بیان اینکه خوشبختانه به دنبال بارش های اخیر قریب به 40 درصد از ظرفیت تالاب آبگیری شده است، افزود: امید است تا پایان سال آبی جاری ظرفیت تالاب آبگیری شود.

سرپرست اداره محیط زیست نهبندان از مهاجرت پرندگانی مانند مرغابی سرسبز در زمستان سال جاری به تالاب خبر داد و افزود: تا یک ماه آینده پرندگانی مانند فلامینگو، حواسیر و انواع پرندگان آبچیلک به تالاب کجی مهاجرت می کنند.

کوهستانی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای هدایت آب های حاصل از باران به تالاب بیان کرد: تمامی رودخانه های منتهی به تالاب لایروبی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوش داروی زمستانی بر زخم کجی نهبندان/40درصد ظرفیت تالاب آبگیری شد

نوش داروی زمستانی بر زخم کجی نهبندان/40درصد ظرفیت تالاب آبگیری شد