مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 06:402020-01-14سياسي

کسب نشان برنزین مدل تعالی منابع انسانی


در چهارمین همایش مدیریت منابع انسانی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق به کسب رتبه پنجم از بین 42 سازمان و شرکت متقاضی دریافت جایزه مدل 34000 مدیریت منابع انسانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ آقای دکتر محمد رضا ملکی با بیان اینکه نشان برنزین C3 این دوره به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اهداء شد، افزود: برای سنجش سطح بلوغ فرآیند های منابع انسانی از مدل 34000 استفاده شد که هدف از آن بررسی نظام مند، جامع و یکپارچه سیستم منابع انسانی با رویکرد علمی است.

آقای دکتر ملکی ادامه داد: مدل 34000 از جمله استاندارد هایی است که اخیرا مورد استفاده شرکت ها به منظور ارزیابی و ارتقای سیستم منابع انسانی قرار گرفته است.

وی ویژگی های خاص استاندارد و سلسله مراتبی بودن آن و نیز تعریف دقیق اقدامات و توانمندی هایی که شرکت ها در هر سطح برای اجرا و ارتقای سیستم منابع انسانی بدان نیازمندند هستند را از جمله مهم ترین ویژگی های این استاندارد عنوان کرد و افزود: مدل 34000 علاوه بر 16 فرآیند منابع انسانی که 20000 امتیاز دارد، شامل 12 متغیر در حوزه نتایج و نگرش های منابع انسانی است که 14000 امتیاز دارد و در 5 سطح بلوغ وضعیت سازمان را ارزیابی کرده و تعالی می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب نشان برنزین مدل تعالی منابع انسانی

کسب نشان برنزین مدل تعالی منابع انسانی