مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 06:352020-01-14سياسي

عاکف: تألیف اثر برای حاج قاسم باید در قالب پروژه مذهبی، ملی صورت گیرد


اگر کسی بخواهد به حاج قاسم بپردازد باید بداند کار بسیار سنگین است، حاج قاسم اول مذهبی بود بعد ملی، از این رو باید طی یک «پروژه مذهبی، - سعید عاکف نویسنده و مؤسس انتشارات ملک اعظم در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که معمولاً مدت ها از شهادت سرداران بزرگ می گذرد و نویسندگان و ناشران به فکر تولید اثر برای آنان می افتند.

آیا در این باره با نویسندگان مرتبط با انتشاراتی خود مشورت و همفکری داشته اید؟ اظهار داشت: فکر نمی کنم تعداد نویسندگانی که در کشور به شکل حرفه ای بتوانند در این حوزه کار کنند به تعداد انگشتان دو دست برسد، کار برای حاج قاسم در این شور و حال شاید بسیار باشد و هست چرا که طی این چند روز شاید هشت کتاب را خواندم اما به حدی کم ارزش بود که شاید حاضر نباشم برایش هزینه پرداخت کنم، چرا که به لحاظ ساختاری ضعیف بودمد، این آثار هم داستان با آمریکا در مظلوم تر کردن حاج قاسم کوشیده اند.

این نویسنده تصریح کرد: اگر کسی بخواهد به حاج قاسم بپردازد باید بداند کار بسیار سنگین است، حاج قاسم اول مذهبی بود بعد ملی، از این رو باید طی یک پروژه مذهبی، ملی به ایشان پرداخت و خیلی از حرفه ای ها پای کار بیایند، اما این کار هم پرهزینه است، اگر بنده قرار بود به این مسئله بپردازم و کتاب درخور منتشر کنم سراغ آقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاکف: تألیف اثر برای حاج قاسم باید در قالب پروژه مذهبی، ملی صورت گیرد

عاکف: تألیف اثر برای حاج قاسم باید در قالب پروژه مذهبی، ملی صورت گیرد