مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 06:002020-01-14پزشكي

پرداخت 640 میلیارد ریال از مطالبات موسسات طرف قرار داد با بیمه سلامت در مازندران


مدیر کل بیمه سلامت مازندران از پرداخت 640 میلیارد ریال از مطالبات موسسات طرف قرار داد با بیمه سلامت در مازندران خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر کل بیمه سلامت مازندران از پرداخت 640 میلیارد ریال از مطالبات موسسات طرف قرار داد با بیمه سلامت در مازندران خبر داد.

رسول ظفرمند در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تخصیص اعتبار از سوی سازمان بیمه سلامت ایران به بیمه سلامت مازندران 640 میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی طرف قرار داد بیمه سلامت در این استان بوده است، اظهار کرد: این اعتبار شامل پزشک خانواده شهری و روستایی، داروخانه، پزشکان عمومی، فیزیوتراپی، دندانپزشکان، بیمارستان های دولتی دانشگاهی، سرانه بیمه شدگان روستایی (سطح یک) در هفته جاری به دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات موسسات طرف قرار داد با اداره کل بیمه سلامت مازندران نشان دهنده تلاش های ارزشمند مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور و ایجاد انضباط مالی در بیمه سلامت است، تصریح کرد: بیش از 640 میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی طرف قرار داد با بیمه سلامت این استان در هفته جاری پرداخت شد.

مدیر کل بیمه سلامت مازندران خاطرنشان کرد: این پرداخت ها به موسسات که خوشبختانه از نظم خوبی برخوردار است با تامین اعتبارات مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 640 میلیارد ریال از مطالبات موسسات طرف قرار داد با بیمه سلامت در مازندران

پرداخت 640 میلیارد ریال از مطالبات موسسات طرف قرار داد با بیمه سلامت در مازندران