مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 05:552020-01-14اقتصادي

9 پروژه آب رسانی روستایی دامغان در حال اجرا است


رییس اداره آب و فاضلاب روستایی دامغان از اجرای 9 پروژه آب رسانی روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای انجام این طرح ها 17 میلیارد ریال اعتبار منظور شده است.

- بهروز زارع وامرزانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه 9 پروژه آب رسانی روستایی دامغان تعریف شده که همگی آن ها در حال اجرا هستند، ابراز داشت: بزرگ ترین آن مجتمع آب رسانی خاتم در شرق این شهرستان است.

وی بابیان اینکه یکی از پروژه های روستایی دامغان طرح آب رسانی به منطقه جنوب این شهرستان است، افزود: هم اکنون چاه تأمین آب این پروژه حفر و پروژه وارد فاز مطالعات آب رسانی شده است.

رییس اداره آبفای روستایی دامغان بابیان اینکه این پروژه ها تقریباً در تمام مناطق تحت پوشش شهرستان پراکنده شده است، ابراز داشت: برای اجرای این تعداد پروژه نیز 17 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، استانی و منابع داخلی شهرستان هزینه شده است.

زارع وامرزانی ضمن بیان اینکه 26 روستای دامغان تحت پوشش شبکه آب روستایی قرار ندارند، در ادامه تصریح کرد: 75 روستای دامغان با 14 هزار نفر جمعیت از انشعاب آب روستایی برخوردار هستند.

وی بابیان اینکه طی دو سال گذشته تاکنون 26 کیلومتر شبکه توزیع آب روستاها در دامغان بازسازی و تمامی انشعابات در این مسیر اصلاحی استاندارد شد، افزود: برای اجرای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 پروژه آب رسانی روستایی دامغان در حال اجرا است

9 پروژه آب رسانی روستایی دامغان در حال اجرا است