مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 21:252020-01-13سياسي

اولین جلسه کمیسیون پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی تشکیل شد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: تقسیم کارملی در چارچوب وظایف و ماموریت های قوای سه گانه کشور و اتخاذ تدابیر مناسب برای هماهنگی و توسعه همکاری بین دستگاه های مسئول در امر پیشگیری از وظایف شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم است.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: تقسیم کارملی در چارچوب وظایف و ماموریت های قوای سه گانه کشور و اتخاذ تدابیر مناسب برای هماهنگی و توسعه همکاری بین دستگاه های مسئول در امر پیشگیری از وظایف شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، اولین جلسه کمیسیون پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی، ذیل شورایعالی پیشگیری از جرم با موضوع پیشگیری از مفاسد اداری، اقتصادی و تقسیم کار ملی در بین قوای سه گانه با حضور معاون اجتماعی قوه قضاییه و نمایندگان دستگاه های عضو شورایعالی پیشگیری از جرم در محل معاونت برگزار شد.

دبیر ستاد شورای عالی پیشگیری در این نشست با اشاره به اختیارات شورای عالی پیشگیری بیان کرد: اینکه به هر کدام از دستگاه ها گفته شود که چه تکالیفی بر عهده دارند و سهم آن ها از اجرای برنامه پیشگیرانه در چارچوب قوانین و مقررات چیست وظیفه شورای عالی پیشگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه کمیسیون پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی تشکیل شد

اولین جلسه کمیسیون پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی تشکیل شد